top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

פיקניק שבועות קסום וסנגריה מרעננת




העצים כבר בשיא פריחתם, בושם מתוק של פירות הקיץ נישא באויר, השמש שולחת קרני אור מחממות וזו תמיד ניראת בעיני התפאורה המושלמת לפיקניק חלומי.

מאז ומתמיד שבועות היה החג האהוב עליי, בעיקר בזכות הגבינות, אבל כמובן גם בגלל האוירה הרגועה ותחושת החופש הנפלאה שתיכף תהפוך לסיוט קיץ לוהט, צפוף ושרבי והחופש ילך ויתרחק ממני עד לראש השנה. (קצת מרמור, אז מה?)


למרות שאני מתה על החג הזה ומצפה לו בכל שנה, הפעם אני לא אבלה אותו בארץ עם משפחה וחברים, אבל אני ממש לא מתכוונת לוותר על לחגוג אותו בטבע עם יין וגבינות. אז החלטתי להקדים קצת ולצאת לפיקניק שבועות קסום עם חברות.

הפוסט הזה הוא חלק משיתוף פעולה יחד עם עוד שתי בלוגריות שאני ממש אוהבת. דנית מהבלוג לבנדולה דאגה למה נלבש בשבועות ורותם מטריקולד הכינה קינוח לבן וטבעוני טעים בטירוף שממש קל להכין, ואני דאגתי לנו לדרינק טוב, כי אין מפגש בנות בלי איזה משקה כיפי! ומה יותר מתאים לשבועות מאשר סנגריה לבנה, עם פירות קיץ צבעוניים וטעימים?

אז התגנדרנו, ארזנו שמיכה, קצת אוכל טוב וגבינות, הכנו גם קינוח טעים וכמובן קוקטייל מרענן, ויצאנו יחד להנות קצת מהטבע.




מתכון לסנגריה לבנה קיצית ומרעננת

מרכיבים

מלון קטן אבטיח קטן / רבע אבטיח​ 1/4 כוס וודקה מיץ חצי לימון

חופן עלי נענע

2-3 כפות סוכר

בקבוק יין מוסקט / יין לבן חצי יבש קר (מה שאתם מעדיפים)

500 מ"ל (2 כוסות) סודה קרה

הכנה

1. חוצים לשנים את המלון והאבטיח ומרוקנים את הגרעינים.

2. בעזרת כף פריזאית קורצים כדורים עגולים ויפים מהפירות.

3. מעבירים את הכדורים לקנקן גדול ומוסיפים מיץ לימון, עלי נענע, וודקה ו-2 כפות סוכר. אם הפירות לא מתוקים מספיק אפשר להוסיץ כף נוספת. מערבבים בעדינות כדי לא למעוך את הכדורים ומכניסים למקרר לשעה לפחות.

4. מוגזים את היין, מערבבים ולבסוף מוזגים את הסודה.

5. אפשר להוסיף עוד כמה עלי נענע רעננים וכמה קוביות קרח אם בא לכם.







אז כמו שאמרתי, הפוסט הזה הוא הופק ביחד עם שתי בלוגריות מקסימות - רותם מהבלוג tricolad הכינה לנו פודינג צ'יה טבעוני וקליל, ודנית מהבלוג Lavandula הראתה לנו מה ללבוש לפיקניק עם חברות.


פודינג צ'יה של טריקולד | לוק שבועות של לבנדולה

 

במסגרת הפיקניק המשותף שלנו קיבלנו גם כמה מוצרים סופר טעימים מחברת ייבוא 'מרום משה בע"מ' קיבלנו כמה חטיפים מיוחדים ובריאים: צ'יפס טורטיה של חברת "Mister Freed" בטעם: תרד + קייל, שוקולד לבן טבעוני(ואורגני) של חברת "Bio Benjamin" בטעם לימון +מאצ'ה, חטיפי בריאות של חברת "Roo'bar" בטעמים: תות עץ + וניל בורובן, קוקוס+ זרעי צ'יה. הם מבייבאים לארץ הרבה מוצרים מגניבים ומיוחדים! לדף האינסטגרם של חברת 'מרום משה בע"מ' לחצו כאן לדף הפייסבוק של חברת 'מרום משה בע"מ' לחצו כאן

וגם שוקולד מעולה בעבודת יד של 'אורנת שוקולטרי ישראלי', טבלאות שוקול בטעמים מפתיעים, הפעם ניסינו את השוקולד חלב בשילוב תפוח עץ + ג'ינג'ר + קינמון, שוקולד לבן בשילוב פטל + היביסקוס. אורנת היא חברת שוקולד בוטיק, המייצרת שוקולד איכותי עם מגוון טעמים שונים ומעניינים. לדף הפייסבוק של חברת 'אורנת שוקולטרי ישראלי' לחצו כאן

 

שיהיה לכם שבועות שמח! ואם הכנתם את הסנגריה,

תייגו אותי בפייסבוק או באינסטגרם

ענבל

נעים להכיר

bottom of page