top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

עיצוב שולחן בוהו-סטייל לראש השנה

גם השנה אני פה כדי למלא את שולחן החג ביופי ובסטייל. וגם השנה זה הולך להיות מאוד פשוט.


איך לערוך שולחן יפה | טה-דה! בלוג

במהלך השנים העלתי לא מעט פוסטים, מדריכים ורעיונות קלים לעיצוב וסידור שולחן. לא יודעת אם שמתם לב, אבל אף פעם לא קישטתי את השולחן שלי בזר פרחים מהודר מחנות פרחים יוקרתית (חוץ מסידור הפרחים המהמם של מאיה מסטלייש בלוג בהפקת החג שעשינו בפוסט עיצוב שולחן מלא DIY). לא שיש משהו רע בזה, כן? אבל אני לא חושבת שעיצוב שולחן צריך יקר. יש המון דרכים יצירתיות ופשוטות לסגנן שולחן חגיגי, בלי לקרוע את הכיס, מפריטים פשוטים וזולים וכלים שיש לכל אחד בבית.


בזמן האחרון אני מתחברת מאוד לצבעי אדמה חמים ומרגיעים. גוונים חומים ובז'ים - משמנת ועד חמרה כבשו את ליבי לגמרי, לכן החלטתי השנה לשלב אותם בשולחן החג שלי. כמו שאתם כבר מכירים אותי, אני תמיד בעניין לאיזה DIY טוב, אז גם הפעם שילבתי פרוייקט קטן ומרשים שכיף להכין, והדובדבן שבקצפת - כרטיסיות מעוצבות שתוכלו להוריד לגמרי בחינם.


עיצוב שולחן יוקרתי | טה-דה! בלוג
בלוג עיצוב הום סטיילינג | טה-דה! בלוג

אז בחרתי בפלטת צבעים חמה ומנחמת שמבשרת על בוא הסתיו, גווני חול, אדמה ואפילו קצת ורדרד (כי אם כבר, אז שיהיה לנו ורוד השנה), הוספתי פרחים יבשים, נייר עטיפה חום פשוט, וסט צלחות נקי בגוון קרמי.


רציתי ליצור לשולחן שלי מראה מעניין ומיוחד בלי להשקיע הרבה כסף או מאמץ. מתחת לבית שלי יש חורשה קטנה וחמודה שבחורף היא נצבעת ירוק עד ובקיץ השמש מייבשת אותה עד קלות. לא מזמן כשעברתי בה, נרקם במוחי הרעיון לקשט את השולחן בענפים מיובשים. אז גזמתי כמה ענפים מכמה סוגים של שיחים, וכשחזרתי הביתה אספתי כמה בקבוקי זכוכית שהיו מיועדים למיחזור ומשם כבר כל השולחן התחיל לרקום עור וגידים.


DIY אגרטלי פרחים מיובשים | טה-דה! בלוג

אגרטלי פרחים מיובשים - diy


מה צריך?

- בקבוקי ומיכלי זכוכית ניקיים ויבשים

- צבעי אקריליק לבחירה

- סודה לשתיה/ אבקת אפיה

- מברשת או מכחול

- ענפים ופרחים יבשים


מה עושים?

  1. מערבבים בקערה קטנה את הצבע עם סודה לשתיה או אבקת אפיה. האבקה מעבה את הצבע ונותנת לו מראה שמזכיר כלי קרמיקה. היחס לערבוב הוא פי 2 צבע מסודה לשתיה/אבקת אפיה. אם תערובת הצבע מרגישה סמיכה מדי או דלילה מדי אפשר לשחק קצת ביחסים - עוד צבע כדי לדלל, או תוספת אבקה כדי להסמיך.

  2. צובעים בעזרת מברשת או מכחול את בקבוקי הזכוכית ומניחים לייבוש. אחרי ייבוש מלא (שלוקח חצי שעה ולפעמים אפילו פחות) אם הצבע לא אטום מספיק, צובעים בשכבה נוספת ומניחים שוב לייבוש.

  3. מניחים את הענפים והפרחים היבשים בעדינות בתוך האגרטלים ומסדרים על השולחן.




אוקי, ועכשיו ניגש לסידור השולחן:


במרכז השולחן פרסתי נייר חום שמשתלב מאוד יפה עם צבע השולחן שלי. מעליו סידרתי בצורה א-סימטרית ובגבהים שונים את הבקבוקים הצבעוניים שהכנתי עם הפרחים המיובשים.

הנחתי לכל סועד זוג צלחות לראשונה ועיקרית, סכו"ם וכוסות יין. הפעם בחרתי לשלב כוס יין אחת פשוטה וכוס נוספת קצת יותר מיוחדת שמוסיפה טקסטורה ועניין לעיצוב כולו. בשלב הזה הרגשתי שחסר קצת צבע, ולכן עיצבתי פתקית ממותגת לכל סועד בגוונים החומים עם כיתוב חגיגי שמיד מכניס לאווירת החג. אני מעניקה לכם את הכרטיסים המעוצבים שלי לגמרי בחינם, כדי שגם שולחן החג שלכם יראה מהמם (בסוף הפוסט)


עיצוב שולחן חג בסגנון בוהו שיק | טה-דה! בלוג
עיצוב שולחן ראש השנה 2021 | טה-דה! בלוג

על כל צלחת הנחתי מפית נייר מקופלת לחצי שקניתי בכמה שקלים באיקאה ואת הכרטיס המעוצב שהדפסתי וגזרתי.


עיצוב שולחן כפרי לראש השנה | טה-דה! בלוג
שולחן חג מעוצב לראש השנה | טה-דה! בלוג
עיצוב שולחן זהב לבן ראש השנה | טה-דה! בלוג

טה-דה!

השולחן מוכן לבוא החג ונותר לי רק לאחל לכולנו שנה של שקט ורוגע, מלאה ביצירה, באהבה ובבריאות.


בלוג עיצוב שולחנות | טה-דה! בלוג


רעיונות נוספים ומדריכים לעיצוב שולחן:








עיצוב שולחן ורוד זהב  | טה-דה! בלוג



אז אהבתם את השולחן שלי? כתבו לי מה דעתכם בתגובות.




ואם בא לכם לשתף אותי איך שולחן החג שלכם נראה, תייגו אותי באינסטגרם או בפייסבוק tadah.blog@


שתהיה לנו שנה שנה טובה

ענבל










נעים להכיר

bottom of page