top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

בלוגולדת שנה + הגרלה ממש שווה!



טה-דה! עוגת בלוגולדת שנה + הגרלה ממש שווה

היי חברים! אני לא מאמינה שאני יושבת עכשיו לכתוב את הפוסט הזה. יש לי יום הולדת! כלומר, לא בדיוק לי.. לבלוג יש יומולדת. בלוגולדת. קשה להאמין שעברה כבר שנה מאז שיחררתי את הפוסט הראשון.

היה לי חלום להיות בלוגרית, אבל לפני שאשכרה התחלתי לכתוב את הבלוג, הסתובבתי עם הרעיון בראש במשך 3 שנים. כן, שמעתם נכון, שלוש שנים! אז מה בסוף גרם לי להתחיל את הבלוג? ובכן, כמו שאמרתי, הכוונה להקים פינה משלי התרוצצה לי בראש כבר הרבה מאוד זמן לפני. לא הייתי בטוחה מה בדיוק ארצה לשתף ובאיזו דרך, וכמו רבים וטובים ממני, חששתי מהתגובות. הרגשתי שאני מתוסכלת וסגורה, שמשהו לא שלם ושאני לא חיה את החיים היפים שהייתי רוצה.

ואז, החיים נתנו לי סטירה מצלצלת.


טה-דה! עוגת בלוגולדת שנה + הגרלה ממש שווה

כמה חודשים לפני שהתחלתי את הבלוג, סבא שלי שהיה יקר מאוד לליבי, נפטר. הוא היה אדם אמיץ ומלא אמביציה, שתמיד דהר קדימה ללא חשש. ההפך ממני. אבל משהו השתנה שם בזכותו. בבת אחת קיבלתי החלטה שעוד ב-2017 אני מפרסמת את הבלוג שלי. לא יכולתי לחכות עוד כדי להתחיל, הייתי סופר נרגשת.. עבדתי קשה מאוד כדי ליצור פרוייקטים ברמה גבוהה, לכתוב ולעצב את הבלוג, ואני עדיין עובדת קשה באותה מידה עכשיו.

היום דרך אגב, אני ממש לא מתביישת לספר לאנשים על 'טה-דה!' וכל החוויות שהיו לי וכל האנשים המדהימים שפגשתי באמצעות הבלוג.


טה-דה! עוגת בלוגולדת שנה + הגרלה ממש שווה

בתור ילדה מאוד אהבתי ליצור ולהכין פריטים במו ידיי, אבל ככל שהתבגרתי הדברים הפשוטים האלו הלכו ונעלמו בשגרה היומיומית. כשפתחתי את הבלוג, המטרה שלי היתה לחלוק איתכם את האהבה שלי לאירוח, עיצוב, DIY ובישול, וכל מה שיכניס לנו טיפה קסם לשגרה. מפוסט לפוסט התחלתי להבין שזה הרבה יותר מזה.

למדתי בשנה הזו כל כך הרבה דברים, אבל הכי למדתי שלנהל בלוג זה פי אלף יותר קשה ממה שחשבתי, וזה פי מיליון יותר מתגמל ממה שציפיתי שיהיה. בזכות הבלוג יצא לי להכיר חברים חדשים, ללמוד מיומנויות חדשות, לצבור חוויות ולהתמודד עם הפחדים שלי.

השנה הזו באמת היתה מדהימה, והשיא שלה הגיע ממש לאחרונה. לא מזמן מצאתי בפייסבוק קבוצה לבלוגרים, ביקשתי להצטרף ונגלתה לפניי קהילה מדהימה עם בלוגרים נפלאים מכל התחומים, עם חברים טובים שמעניקים המון המון חום, תמיכה ומוטיבציה. לכן, כשהוכרזה בקבוצה תחרות בלוג השנה 2018, בצעד שבדרך כלל לא אופייני לי, החלטתי להשתתף, אתם יודעים.. ככה סתם בשביל הספורט. לא באמת נתתי לעצמי סיכוי.. בכל זאת, רוב המתמודדים בתחרות מתחזקים בלוגים נהדרים כבר כמה שנים. ופתאום כך, בהפתעה מוחלטת, כזו שלא יכולתי אפילו לחלום עליה - זכיתי במקום הראשון!


טה-דה! זוכה בלוג השנה 2018 במקום הראשון

הלב שלי התרחב והתמלא באושר עילאי ואמיתי מאין כמוהו.❤

אתם קולטים שזכיתי??? אני עדיין מתרגשת מזה ואני רוצה להגיד תודה למארגני התחרות המדהימים ולשופטים (שאני ממש מחזיקה מהם, ולכבוד הוא לי להיבחר על ידם), ולכם כמובן.

לכבוד הבלוגולדת החלטתי לשתף אתכם ב- 5 המופלאים שלי, הלו הם חמשת הפוסטים האהובים עליי במיוחד (ותכלס, גם עליכם).

אבל רק רגע, לפני הכל אציין שכדאי לכם להישאר עד סוף הפוסט – מחכה לכם שם הגרלה שווה ביותר.

1. איך לסדר מגש גבינות מושלם

הפוסט פורסם לקראת שבועות, אבל אין סיבה לא להשתמש בו כל השנה. צלחת גבינות תמיד מרשימה ומתאימה לאירוח, או סתם לערב זוגי כשאין כוח להכין משהו.


טה-דה! בלוג, איך לסדר מגש גבינות מושלם

לפוסט עם כל ההסברים על מגש הגבינות הזה לחצו כאן

2. כרית mudcloth אפריקאית

את הכרית הזו הכנתי אחרי שהתאהבתי קשות בבדי המאדקלוץ' האפריקאים והחלטתי להכין את הגרסה שלי. אין פה שום דבר מסובך.. השתמשתי בכיסוי כרית מוכן וציירתי עם טוש בד את ההדפסים המיוחדים.


טה-דה! בלוג כרית mudcloth אפריקאי

לפוסט המלא ולהדרכה להכנת הכרית לחצו כאן

3. שטיח כניסה לבית

אחד הפוסטים האהובים עליי, כי אני תמיד אוהבת לקחת משהו מוכן ופשוט מאיקאה ולשדרג אותו עם קצת צבע לפריט ייחודי.


טה-דה! בלוג שטיח כניסה מעוצב לבית

לפוסט המלא ולהדרכה להכנת השטיח לחצו כאן

4. מסגרת בוהו הורסת

עוד שדרוג של פריט מאיקאה - מסגרות עץ פשוטות שקיבלו מייקאובר. תודוד שלא חשבתם שכל כך קל להכין אותן. נראה לי שזהו הפוסט האהוב עליי!


טה-דה! בלוג מסגרת בוהו הורסת

לפוסט המלא ולאיך להכין את המסגרת לחצו כאן

5. קוקטייל חורפי לשנה החדשה

זהו הפוסט הראשון שעלה לבלוג ותמיד יהיה לו מקום חמים בליבי. חוץ מזה זה, זה אחלה קוקטייל!


טה-דה! בלוג קוקטייל חורפי

למתכון המלא לקוקטייל לחצו כאן

אז הפוסט הזה הוא לא רק חגיגת יום ההולדת לבלוג, אלא גם הזדמנות נהדרת להודות לכם, הקוראות והקוראים שלי, מעמקי נשמתי. לכל אלו מכם שחולקות וחולקים איתי את האהבה ליצירה ועיצוב ובייסיקלי לחיים הפשוטים והיפים.

בלעדיכם כל זה לא היה חסר משמעות. אז תודה על זה שאתם מלווים אותי במסע הקסום הזה כאן בבלוג, בפייסבוק ובאינסטגרם. תודה על זה שאתם קוראים, מגיבים ואוהבים. זה כל כך לא מובן מאליו בשבילי, ואנחנו מאוד מעריכה ואוהבת אתכם על כך.

וכדי להודות לכם הכנתי לכם מתנה מהממת!

Giveaway


טה-דה! עוגת בלוגולדת שנה + הגרלה ממש שווה

***ההגרלה הסתיימה***

אם אתם עדיין לא עוקבים אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם זו ההזדמנות שלכם להתחיל. אז לכבוד חגיגות הבלוגולדת רציתי לפנק אתכם, הקוראות והקוראים היקרים שלי, במתנה ממני. החלטתי לערוך את ההגרלה הראשונה בבלוג ולהעניק לאחת (או אחד) מכם מארז ממש שווה של כמה מהמוצרים האהובים עליי לחורף שללא ספק ישדרגו לכם את הבית ואני בטוחה שתהנו מהם בדיוק כמוני!

במארז תמצאו כרית מקרמה מושלמת, משפך עם ידית מוזהבת להשקיית צמחים (כי גם צמחים אוהבים סטייל 😉), מחברת מעוצבת, ספל חיבוק שאני לא יכולה בלעדיו, מסגרת עץ בוהו שיק (בכל זאת, אי אפשר בלי לכלול איזה DIY אחד..) נר ריחני בצנצנת זכוכית ומכסה שעם, ועוד כמה הפתעות שאני עדיין לא מגלה לכם עליהן...

אוקי, אז מה אתם צריכים לעשות כדי לזכות בכל הטוב הזה? ממש פשוט

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לעמוד הפייסבוק שלי כאן

💖 לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של 'טה-דה!', אם עדיין עשיתם זאת.

💖 לשתף את הפוסט בפייסבוק שלכם.

💖 לכתוב לי בתגובות ששיתפתם.

והופ! אתם בהגרלה.


טה-דה! הגרלת בלוגולדת

טה-דה! הגרלת בלוגולדת שנה

כן, זה עד כדי כך פשוט.

הפעילות תתקיים עד ה-13.01.19, ואז גם יוכרז שם הזוכה - בפייסבוק ובאינסטגרם, אז כדאי להירשם כדי שלא תפספסו..

בחירת הזוכה תיעשה באופן אקראי מתוך כל המשתתפים שיקיימו את כל התנאים להשתתפות.

ולסיום,

אשמח אם תכתבו לי בתגובות איזה תכנים הייתם רוצים לראות בשנה הבאה?

יותר לייף סטייל? מתכונים או DIY?

אז תודה על שנה נפלאה!

ענבל

נעים להכיר

bottom of page