top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

עיצוב שולחן פסח אינטימי ומתנה ממני



עיצוב שולחן חג פסח אינטימי ׀ טה-דה! בלוג

סדר פסח כבר ממש עוד רגע כאן ויש לי מתנה בשבילכם!

אני אוהבת את החגים ואווירת החג. במיוחד את השעות שלפני. הרחובות משתתקים, בגדים מהודרים ממתינים מגוהצים על הקולב, פרחים מעטרים את השולחן והבית מוכן לבואו של החג.

מבין כל החגים יש לי חיבה מיוחדת לחגי האביב. יש מן שלווה כזו. הכל ירוק ופורח, האוויר טרי ונעים, וניחוח אביבי מעלה לי חיוך על הפנים. בתקופה הזו של השנה אני מוצאת השראה ויופי בכל מקום. רק להביט מחוץ לחלון, ומחכה לו עולם שלם של אפשרויות ליצור ממנו.

פסח מסמל בעיני יותר מהכל משפחתיות. כולם מתכנסים סביב שולחן הסדר, קוראים בהגדה, שרים שירים, צוחקים, סועדים יחד ומבלים עם בני המשפחה והחברים. בילדותי בכל חג הייתי מסדרת עם סבתא את השולחן. זה היה החלק האהוב עליי, וזהו זיכרון שתמיד אנצור בליבי. אז כמובן, סידור השולחן היה מפונפן במיוחד, המפיות לבשו צורות שונות כמו ברבור או פרח, וכלי החרסינה הונחו בקפידה על מפת תחרה לבנה. היום אני מעדיפה עיצוב שולחן חמים, פשוט ועדין שיתן תחושה נעימה ואינטימית.

אז הנה הטיפים שלי לעיצוב שולחן חג מהמם ומזמין:

1. תחשבו פשוט. אל תתפתו לחשוב שהרבה אלמנטים ישוו מראה יפה. פחות זה יותר!

2. תבחרו פלטת צבעים ותדבקו בה. כך הכל ירגיש הומגני. השנה בחרתי בגוונים של שמנת, ירוק וקצת זהב שמוסיף שיק חגיגי.

3. אל תפחדו לשלב בין סטים שונים של כלים. כל עוד הם באותם צבעים וגוונים, ערבוב של צלחות או כוסות שונות יעניק עניין לעיצוב. לא מושלם הוא המושלם החדש.

4. תכניסו ירוק והרבה. אני תמיד אוהבת עיצוב שולחן אורגני ונעים עם הרבה ירק או פרחים טריים. הפעם השתמשתי פשוט בענפי אקליפטוס שקטפתי בחוץ כדי להוסיף אלמנט דקורטיבי טבעי ומרענן.


עיצוב שולחן חג פסח אינטימי ׀ טה-דה! בלוג

5. תחשבו פרקטי. סידורי פרחים, אגרטלים ופמוטים גבוהים חוסמים קשר עין עם האדם שממול ותופסים המון מקום על השולחן, ובואו נודה בזה, צריך הרבה מקום לכל האוכל והיין. אז תהיו פרקטים ותשדלו להמנע ממרכזי שולחן גדולים.

6. הוסיפו טאץ' אישי. משהו שייתן תשומת לב אישית לכל אחד מהאורחים, ברכת חג שמח, פתקית הושבה או מתנה קטנה.


עיצוב שולחן חג פסח אינטימי ׀ טה-דה! בלוג

7. תקבעו מקומות ישיבה. אם אין אצלכם מקומות קבועים לכל אחד, ארגון מקומות הישיבה מראש מונע הרבה ויכוחים מיותרים.. מנסיון.

8. ערכו את השולחן ערב קודם, ואפילו יום או יומיים לפני, בשקט, בלי לחץ, כך תוודאו שלא חסר כלום.


עיצוב שולחן חג פסח אינטימי ׀ טה-דה! בלוג

השנה החלטתי ללכת עם הטבע ולערוך שולחן אורגני בגוונים טבעיים עם נגיעות זהב והרבה ירוק. שלפתי מהארון את כל סוגי הצלחות, הכוסות והסכו"ם שיש לי וחיפשתי את אלו הכי נקיים ופשוטים שיש בהם תחושה שנעשו בעבודת יד.

התחלתי בראנר פשתן בצבע קרם. ראנר הוא פתרון מעולה וזול כשלא מתחשק להשקיע במפה, שלעיתים עשויה להיות יקרה. פשתן וכותנה מוסיפים מרקם שמעשיר את עיצוב השולחן. הוספתי צלחות קרמיקה בגוונים טבעיים וסכו"ם זהב, שאפשר למצוא היום ברוב חנויות לעיצוב הבית, ואפילו בסניפי סופר גדולים. כוסות שתיה עדינות מזכוכית וגביעי יין במראה וינטג'י מעניקים טקסטורה ועניין.


עיצוב שולחן חג פסח אינטימי ׀ טה-דה! בלוג

במרכז השולחן יצרתי ראנר ירוק מענפי אקליפטוס שקטפתי מהגינה. פשוט הנחתי את הענפים בשני קצוות השולחן והמשכתי להניח ענפים נוספים פנימה, לכיוון מרכז השולחן, כשבינהם חפיפה שמסתירה את קצה הענף הקודם.

לסיום קשרתי ברישול מפיות כותנה בחוט עור חום והשחלתי ענף אקליפטוס ירוק. לכל סועד צירפתי פתקית שם קטנה.


עיצוב שולחן חג פסח אינטימי ׀ טה-דה! בלוג


עיצוב שולחן חג פסח אינטימי ׀ טה-דה! בלוג

לכבוד החג אני מעניקה לכם במתנה פרינטבל הורס לכרטיסיות הושבה.

להורדת הפרינטבל לחצו כאן. מומלץ להדפיס על נייר עבה (לפחות 120 גרם), וכל מה שנותר הוא לגזור באיזו צורה שתרצו, לכתוב את שמות האורחים ולהניח על השולחן.

וטה-דה! תוך רבע שעה שולחן סדר חגיגי ויפיפה!

שיהיה חג פורח ושמח

נעים להכיר

bottom of page