top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

יצאתי לבדוק: סדנת רקמה קסומה



אם אתם זוכרים, בינואר כתבתי על התכנונים והמטרות שלי להשנה. אחת ההבטחות שהצבתי לעצמי היא לרכוש מיומנויות חדשות. אלא שאתם יודעים איך זה... תיכנונים לחוד ומציאות לחוד.

אז לא עמדתי כל כך טוב במשימה.. אבל אז קיבלתי הזמנה לסדנה מהבנות של Hygge TLV !

מה אני אגיד לכם, פייר.. התרגשתי!

מרפרוף קצר בעמוד הפייסבוק שלהן, נדלקתי מיד על סדנת "רקמה בלי לדעת לרקום".

לא רקמתי מימיי אבל תמיד הוקסמתי מסוגי התפירה השונים וזו היתה ההזדמנות לצלול לעולם הזה פעם אחת ולתמיד.

לסדנה הגעתי כהרגלי, מעט לחוצה, אך ברגע שנכנסתי, נעטפתי בחמימות מרגיעה והרגשתי איך לאט לאט אני משתחררת. את פניי קיבלו דנה ורותם בחיוך גדול, עם מוזיקה משובחת שהתנגנה ברקע ועוגיות טריות הום מייד.

התיישבתי על הספה, ובזמן ששאר הבנות המשיכו לשוחח, לא יכולתי שלא ליהנות מהדירה התל אביבית נוטפת הסטייל. לוכדי החלומות (מעשי ידיהן) התלויים על החלון נעים קלות ברוח, רהיטי וינטג' מהממים, עציצים וצמחים מכל הסוגים והמינים שדנה מנביטה ומגדלת בעצמה (והיא גם תשמח להסביר לכן איך), נרות ריחנים מוצתים בכל פינות הבית ושלל אבני חן יפיפיות משלימות את האווירה הקסומה.


כמה דקות אחרי כן, כשכל המשתתפות הגיעו, וכולן היו מצויידות בשתיה ובנשנושים, דנה ורותם, הבנות של Hygge TLV וחברות טובות עוד מימי הצופים, שיתפו אותנו בסיפור שלהן.

את הסדנאות הן הקימו לפני כחצי שנה, בהשראת ההוּגָה. הוּגָה הוא מונח בשפה הדנית, שמתאר את סגנון החיים בדנמרק ועיקרו איכות חיים של נוחות, פשטות ושלווה. נסיון להפיק את המרב מההנאות הקטנות של החיים. בדרך כלל מיוחסות להוּגָה איכויות של חמימות ומשפחתיות, כמו לשבת מול האח, להדליק נרות, להתכרבל עם ספל חם ולבלות זמן איכות רגוע במחיצת משפחה וחברים.


לאחר ההקדמה, כולן התיישבו יחד להסבר בסיסי על החומרים, ואיך יוצרים את התכים (תפרים) השונים.

על שולחן העבודה הארוך ניתלו באסתטיות רבה מגוון ענק של דוגמאות לבחור מהן וגם מבחר מכובד של חוטי רקמה. כל משתתפת קיבלה חישוק עץ גדול ובחרה את סוג הבד והאיור שאותו תרצה לרקום. אם אף אחד מהאיורים לא עשה לכן את זה, דנה ורותם ישמחו להמליץ, להראות דוגמאות, לעזור לכן למצוא משהו מהאינטרנט וגם תוכלו לבוא עם עיצוב משלכן.




ההתחלה היתה לי טיפה קשה, אבל ברגע שתופסים את העניין, וזה קורה די מהר, פשוט נהנתי! לא חשבתי שרקמה יכולה להיות מרגיעה כל כך.



לא שמנו לב, והזמן טס. בסוף הערב כל אחת יצאה עם עבודה יפיפיה מוכנה לתלות על הקיר.

מבחינת רמת הקושי הסדנה מיועדת לכולם ואין צורך בידע מוקדם. ההסברים של דנה ורותם היו מאוד פשוטים וברורים, וכל משתתפת יכלה לבחור לרקום דוגמא לפי רמת הקושי שלה. כמו כן, גם משתתפות שפחות מתחברות לאמנות וליצירה רקמו עבודות נפלאות בלי שום בעיה.

הסדנאות האינטימיות מתקיימות באווירה כיפית, נינוחה כזו וביתית עם מספר משתתפות מצומצם, ולכן רותם ודנה מקדישות לכל אחת את מלוא תשומת הלב.

כדאי שתדעו:

הסדנאות יכולות להתאים למפגשים מכל הסוגים כמו מסיבת רווקות, ימי הולדת או כל אירוע אחר.

חוץ מסדנת רקמה, דנה ורותם מעבירות גם סדנת לוכד חלומות (שנראה ממש שווה), סדנת תמונת פרחים וסדנת צלחת תלייה מצויירת והן עובדות ברגעים אלו על סדנאות חדשות ומסקרנות!

מחיר: 160 ש"ח למשתתפת

מקום: דירה תל אביבית במרכז העיר


בקיצור, היה ערב מהמם ומפנק עם עוגיות טעימות, חברה טובה ויצירה באוויריה קסומה (באמת שהיא קסומה!)

ובראש שלי כבר רצים רעיונות לפרוייקטים מעניינים שמשלבים רקמה, אז הישארו מעודכנים :)

נעים להכיר

bottom of page