top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

כתר פרחים בעשר דקות



כתר פרחים אביבי בשתי דקות ׀ טה-דה! בלוג

בשבוע שעבר חגגתי יום הולדת, והיה ממש כיף! החלטתי לפנק את עצמי, ואין משהו שנותן לי להרגיש יותר מיוחדת מאשר להסתובב עם זר פרחים על הראש (טוב, אולי גם ברכה מרגשת)..

כילדה, החלק הכי טוב של יום ההולדת היה לעטור כתר במשך כל היום ואני לא רואה למה כשאני מבוגרת זה צריך להיפסק. יום לפני קניתי זר נוריות יפיפיות שהכי מסמלות עבורי את בוא האביב ואספתי כמה ענפים ירוקים ופרחים מעניינים משיחים וצמחים בשכונה שלי, וככה בכמה דקות הכנתי זר מיוחד ואורגני שהחזיר אותי שוב להרגיש כמו ילדה שמחה ביום ההולדתה.

אז הכנתי לכם הדרכה די פשוטה איך ליצור זר כיפי מחומרים נגישים וזולים שאפשר להשיג בכל חנות יצירה או פרחים.

מומלץ להכין באותו היום שתחבשו אותו ועד השימוש לשמור במקרר.

אז מה צריך?

- פרחים

- ענפים ירוקים 

- פלורלטייפ - סרט ליפוף דביק לפרחים (להשיג בכל חנויות היצירה)

- חוט מתכת דקיק (אפשר להשיג אפילו במקס סטוק)

- חוט מתכת

- סרט בד

- מספריים

מה עושים?

בשלב הראשון, מכינים את בסיס הכתר - מודדים את היקף הראש, וחותכים חוט מתכת באורך זה. אם החוט דק במיוחד כדאי להשתמש בחוט כפול. מלפפים על חוט המתכת סרט דביק עד לכיסויו המלא. הדבק של הפלורלטייפ משתחרר כאשר מותחים את הסרט והוא נדבק לעצמו. יוצרים מהחוט צורת עיגול ובכל קצה יוצרים לולאה קטנה.


כתר פרחים אביבי בשתי דקות ׀ טה-דה! בלוג

לאחר מכן, חותכים את הפרחים ומשאירים כ-4-5 ס"מ מהגבעול. מאגדים כמה פרחים יחד ויוצרים מהם זר קטן. כורכים את הזר הקטן בחוט מתכת דקיק, או פלורלטייפ. אני הכנתי זר אחד מרכזי אבל אפשר להכין מספר זרים כאלו, ולמלא את כל הכתר בפרחים, לפי העדפתכם.


כתר פרחים אביבי בשתי דקות ׀ טה-דה! בלוג

מתחילים לשזור ענפים ירוקים באחד הקצוות. פשוט מצמידים את הענף לבסיס ומלפפים מסביב חתיכה קטנה של פלורלטייפ. השתמשתי בענפי אקליפטוס.


כתר פרחים אביבי בשתי דקות ׀ טה-דה! בלוג

ממשיכים לשזור עוד ענפים ירוקים כך שכל ענף יסתיר את החיבור של הענף הקודם. אפשר להשתמש בסוג אחד או בכמה סוגים למראה עשיר יותר.

אחרי ששזרתי כשני שליש מהירוקים, הוספתי את זר הפרחים הקטן שיצרתי קודם. באותו אופן מצמידים לבסיס ומלפפים מסביב פלורלטייפ, עד שהוא מהודק היטב לבסיס ושוזרים ענפים נוספים עד הקצה הכתר. 


כתר פרחים אביבי בשתי דקות ׀ טה-דה! בלוג

חותכים שתי רצועות מסרט הבד באורך שווה, קושרים כל אחת מהן בקצה אחד ללולאה שבכתר ואת שני הקצוות הנותרים קושרים יפה אחד לשני.

טה-דה! זר הפרחים מוכן!  


כתר פרחים אביבי בשתי דקות ׀ טה-דה! בלוג

כמובן שכתרי פרחים מושלמים לא רק בימי הולדת, כיף להכין אותם גם לחתונות, מסיבות רווקות, בת מצווה ואפילו בשבועות שכבר אוטוטו אצלנו.


כתר פרחים אביבי בשתי דקות ׀ טה-דה! בלוג

כתר פרחים אביבי בשתי דקות ׀ טה-דה! בלוג

מקווה שנהנתם!

ספרו לי בתגובות מה משמח ומרגש אתכם ביום ההולדת.

באהבה,

ענבל

נעים להכיר

bottom of page