top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

כרית mudcloth אפריקאית בלי לדעת לתפור



כרית mudcloth אפריקאית

פעם בכמה חודשים מתחשק לי לשנות את העיצוב של כל הבית שלנו. להחליף את הרהיטים, להתקין מנורות חדשות ופעם אפילו רציתי לצבוע את כל המטבח. ואז אני קולטת שזה מאמץ גדול ויקר מדי ואני פונה לשינויים הקטנים והפשוטים. הדרך הקלה ביותר לרענן את הסטייל היא לשנות את הכריות ברחבי הבית.

בדרך כלל אני מעדיפה כריות ניטרליות בצבעים בהירים וטקסטורות שונות, אבל חיפשתי כרית קצת יותר בולטת שעדיין תשתלב עם שאר הכריות. קצת באיחור, לאחרונה לגמרי נכנסתי לקטע של הדפסים אפריקאים. כריות ה-mudcloth האפריקאיות חביבות עליי במיוחד כי הן השילוב המושלם בין הדפס מעניין ואיכות של עבודת יד.


diy mudcloth pillow

כל כך כיף וקל ליצור כריות דומות לmudcloth וזו הסיבה שהחלטתי להכין בעצמי ולהראות לכם איך אפשר להכין אותן.

ניתן למצוא אותן בכמה צבעים - לבן, שחור, חום וראיתי גם אחת בצהוב. אני החלטתי להכין כרית כהה עם הדפס לבן, אבל אם אתם מעדיפים כרית בהירה או בצבע אחר פשוט תשנו את הצבע ההדפס בהתאם.

חומרים

  • כיסוי כרית חלק (אפשר להשיג ב-H&M home, איקאה, גולף אנד קו וכו')

  • טוש טקסטיל / צבע טקסטיל ומכחול

  • סרגל

  • עיפרון

הכנה

הצעד הראשון הוא לתכנן איזה סוג של עיצוב mudcloth תרצו לצייר על הכרית. נעזרתי בכמה השראות שאספתי מהאינטרנט, ואת העיצוב הסופי שירטטתי על דף נייר להשוואה. אני מאוד ממליצה להתאמן לפני על חתיכת נייר בצד, או לצייר קו מתאר בעיפרון שתוכלו לעקוב אחריו.


כרית mudcloth אפריקאית ללא תפירה

מתחילים לצייר ולעבור בטוש טקסטיל על הקווים ששרטטנו. טוש טקסטיל אפשר להשיג בחנויות יצירה, אבל אם לא מצאתם, או מעדיפים מראה יותר אורגני של עבודת יד, תוכלו לעשות את התהליך עם מכחול וצבע טקסטיל שנמכר בבקבוקים כמו אקריליק.


כרית mudcloth אפריקאית ללא תפירה

המשכתי לצייר את העיצוב שלי עד שכל כיסוי הכרית התמלא בהדפס. טיפ מועיל הוא לעבוד על משטח שטוח ויציב או להכניס חתיכת קרטון בין שני צדדי הכיסוי, כך יהיה קל יותר ליצור קווים חדים.


כרית mudcloth אפריקאית ללא תפירה

דבר אחרון, (בהתאם להוראות השימוש של הטוש שהשתמשתם) לאחר שהדיו התייבש, צריך לגהץ את העיצוב כדי לקבע את הצבע לבד. הנחתי חתיכת בד אחרת מעל העיצוב שלי וגיהצתי בלי אדים שלוש דקות.

טה-דה! עכשיו כשהכרית מוגנת כראוי, היא מוכנה לייפות את הבית! החלטתי למקם אותה בסלון שלי, אבל אני חושבת שהיא תראה נהדר בכל מקום שתחליטו להציב אותה!


כרית mudcloth אפריקאית ללא תפירה

כרית mudcloth אפריקאית ללא תפירה

כרית mudcloth אפריקאית ללא תפירה

רוצים לדעת מה קורה מאחורי הקלעים של הפוסטים ולהישאר מעודכנים?

בואו לעקוב אחריי בפייסבוק – לחצו כאן

נעים להכיר

bottom of page