top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

איך להכין עגילי טרצו מפימו

הו, סתיו אהוב שלי... השבוע כבר התחלתי לחזות בסימנים ראשונים של חילופי עונה. בעיקר בבקרים וגם קצת אחר הצהרים, אבל אין ספק שהוא כבר ממש אוטוטו כאן. השנה אני מתכננת ליצור לי ארון קפסולה סתווי במיוחד. בזמן שאני אוספת השראות מהפינטרנט ומתחילה לעבור על הפריטים שכבר יש לי בארון, הבנתי שמה שממש חסר לי זה קצת אקססוריז. אולי תיק חמוד או תכשיט כמו שרשרת זהב עדינה, או עגילים..

אם להיות כנה, לפחות שנה לא ענדתי עגילים. תכשיטים זה משהו שבא אצלי בתקופות. וגם עכשיו, לא בער בי רצון עז לחזור לענוד אותם עד שנתקלתי באינסטגרם בפוסט אופנה באווירה סתווית, והעגילים בתמונה פשוט עשו את כל הלוק. נדלקתי על העגילים האלו וחשבתי שהם בדיוק הטאץ' האישי שאני צריכה כדי להעשיר את המלתחה שלי. הם אפילו קצת מתכתבים עם הטרנד המנומר, שקצת קורץ לי, אבל הכי לא אני. משהו בצבעוניות, במרקם ובפשטות פשוט משך אותי לאתגר ולנסות להכין אותם בעצמי.




האופציות הצבעוניות כל כך מגוונות. אני כבר מתה להכין עגילים כאלו גם בגוונים של ירוק מרווה וירוק אמרלד. ואם אתן יותר בסגנון צבעוני אני בטוחה שהם יוסיפו את נגיעת הצבע המדוייקת שתשלים כל הלוק.


ואל תגלו, אבל גם ממש קל להכין אותם, אז נתחיל?



מה צריך?

- פימו בכמה צבעים/ גוונים

- לולאות חיבור (שלי מצופות בזהב)

- עגילי בסיס + סוגרים

- פלאייר

- נייר אפיה

- מערוך

-סכין חיתוך

- חותכנים בשני גדלים

- דבק E6000


מה עושים?


ראשית, בוחרים את צבע הרקע שתרצו לעגילים. אני בחרתי בגוון פודרה עדין כרקע, ושיבצתי בו לבן, חום ושחור.


איך להכין עגילים מפימו בבית |טה-דה! בלוג

חותכים כרבע מהחבילה של צבע הרקע ומתחילים ללוש אותה בידיים עד שהיא מתרככת. גיליתי שהדרך הכי קלה לרכך את הפימו היא לגלגל אותו בין כפות הידיים לצורת נחש, לקפל את הנחש לשניים ולגלגל שוב לנחש מספר פעמים עד שהחומר גמיש ונוח למגע.

איך להכין עגילים מפימו בבית |טה-דה! בלוג

מעגלים לכדור ופוחסים אותו מעט. מניחים על פיסת נייר אפיה ומרדדים בעזרת מערוך לעובי של כארבעה מילימטר.

כדי להחליק את פני השטח מכסים את המשטח בפיסת נייר אפייה נוספת ומחליקים עם האצבע בנועות סיבוביות. אפשר לפסוח על הקטע הזה, אבל זה בהחלט מסייע ליצירת פיניש טוב יותר.

יצירה בפימו | טה-דה! בלוג

בשלב הזה אפשר לקרוץ את העיגולים הקטנים שיהיו החלק העליון של העגיל. או להכין אותם באותה צורה מפימו בצבע אחר. בכל מקרה קורצים עיגול קטן בגודל המתאים לדעתכם. אני השתמשתי בצנתר של אפיה בקוטר 1.5 ס"מ. אם אין לכם, אפשר להשתמש בפקק של טוש למשל, או של מסקרה... אחרי שיש לנו את העיגולים הקטנים מחוררים בהם חור בעזרת נעץ (או קיסם) , כמילימטר מהקצה. ומניחים בצד.

איך להכין עגילים מפימו בבית |טה-דה! בלוג

איך להכין עגילים בעצמך |טה-דה! בלוג

אוקיי, אז את החלק העליון סיימנו, ועכשיו נעבור לחלק התחתון. בעזרת סכין חיתוך חד, מגלפים חתיכות קטנות מגושי הפימו האחרים (ראו בתמונה לפמטה). הם צריכים להיות דקים מאוד. אפשר גם לפורר את הפימו לפירורים ולמעוך אותם כדי ליצור פיסות דקות.

מפזרים פיסות פימו בצבע אחד בלבד על גבי משטח הפימו שרידדנו. רצוי לפזר אותן בצורה אחידה יחסית וגם להגיע לקצוות, אבל תעשו איך שאתם אוהבים. מכסים בחתיכת נייר אפיה ומרדדים בעדינות בעזרת מערוך. אל תפעילו יותר מדי לחץ, אנחנו רק רוצים להטמיע מעט את החתיכות. אפשר להיעזר בקצה הסכין או בפינצטה כדי להניח את החתיכות הקטנות.

עשי זאת בעצמך - עגילים מפימו |טה-דה! בלוג

כך תכינו עגילים בעצמכם |טה-דה! בלוג

מסירים את הנייר וחוזרים על הפעולה עם הצבע השני, ולאחר מכן הצבע שלישי. חשוב לא לרדד את המשטח יותר מדי, רק ללחוץ בעדינות את החתיכות למשטח בין כל שכבה לשכבה. למראה טרצו שיצרתי פה, פשוט מניחים חלק מהחתיכות אחת על גבי השניה.

כשמרוצים מהעיצוב קורצים עיגולים גדולים, בקוטר 2.5 ס"מ. מהשאריות חתכתי חצאי עיגולים. מחוררים בעזרת נעץ כמו שעשינו קודם ומעבירים את צורות הפימו למגש מרופד בנייר אפייה.

איך להכין עגילים מפימו בבית |טה-דה! בלוג

איך להכין עגילי טרצו | טה-דה! בלוג

עגילי טרצו מושלמים! |טה-דה! בלוג

עגילים טרצו DIY טה-דה! בלוג | מושלמים לסתיו ובכלל

אופים את הפימו לפי הוראות היצרן שעל גבי האריזה. במקרה שלי ההנחיות היו לאפות 30 דקות בתנור מחומם ל130 מעלות. רצוי שבכל זאת תבדקו מה כתוב על האריזה שלכם. מוציאים מהתנור ומניחים לפימו להצטנן לגמרי.


כשהפימו קר וקשיח, מחברים את העיגול הקטן והעיגול הגדול בעזרת לולאת חיבור. פותחים את הלולאה באמצעות הפלאייר ומחדירים אותה דרך החורים בשני העיגולים. סוגרים מאחור את הלולאה.

DIY איך להכין עגילים | טה-דה! בלוג

איך להכין עגילים DIY | טה-דה! בלוג

כמעט סיימנו, מבטיחה. שמים מעט דבק E6000 על עגיל בסיס ומדביקים לצד הגב העיגול הקטן, ומניחים לייבוש מלא.


טה-דה!! העגילים מוכנים!


עגילי טרצו מושלמים בקלות | טה-דה! בלוג

אז מה האקססורי האהוב עליכם כדי לשדרג את הלוק?

ספרו לי בתגובות למטה


אני מקווה שקיבלתם רעיונות והשראה וחשק ליצור! ואם הכנתם – שתפו אותי כמובן, זה מרגש אותי לראות את הדברים שהכנתם מהפוסטים שלי.


שיהיה המשך שבוע מלא בסטייל,


ענבל


נעים להכיר

bottom of page