top of page
Inbal Photo.jpg

נעים מאוד

לפני שלוש ומשהו שנים החלטתי לפתוח את הבלוג שלי טה-דה! כאן אני משתפת ברעיונות כיפים ליצירה, מדריכי סטיילינג לבית ואוכל טעים ופוטוגני שאני אוהבת להכין. להמשך קריאה..

אתם מוזמנים לדפדף, לקבל השראה, לשתף חברים, לשאול ולהגיב :)

ענבל

הישארו מעודכנים

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • Pinterest

חולה על עיצוב?

איזה קטע, גם אני!

רוצה להישאר בעניינים?

להצטרפות 

תודה ששלחת!

חיפוש באתר

פוסטים חמים

תגיות

אינסטגרם

איקאה סייל - שלושה לוחות השראה בסגנון בוהו

מי פה עוד מתרגש לקראת האיקאה סייל? בשבוע הקרוב יתחיל הסייל של איקאה בגרסת הקיץ וגם הפעם, כמו בסייל הקודם, אני רוצה לשתף אתכם בלוחות ההשראה שלי לעיצוב 3 חללים שונים בפנים ומחוץ לבית: חצר (או מרפסת), פינת אוכל והסלון כמובן. בקיץ אני אוהבת לשלב הרבה גוונים בהירים בעיצוב ובאקססוריז, וטקסטורות טבעיות כמו עץ, קש, פשתן וצמחים. אז יאללה, בואו נתחיל: סלון - צבעוניות מונוכרומטית וגוונים טבעיים אז כמו שאמרתי הפעם ההשראה שלי נבעה בעיקר מגוונים רכים וטבעיים. אני יודעת שספה לבנה היא בחירה מסוכנת במידת מה, אבל הכיסויים של איקאה ניתנים להסרה ולכיבוס, אז זה לא כל כך נורא. הייתי חייבת לצרף לה את כורסת העץ ההיסטרית הזו וגם וילונות פשתן, שטיח קש, שולחן עץ אגוז ולהשלמת המראה אגרטל יפה עם ענפי אקליפטוס ירוקים בגוונים עדינים.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 /13

פינת אוכל - שקטה ומרגיעה

לוח ההשראה הבא ממשיך את האווירה הנינוחה של הסלון, אבל מקפיץ את העיצוב בעוד מדרגה. הפעם חשבתי על אווירת בית קיט על החוף. פינת אוכל קייצית ומזמינה עם כמה אלמנטים כחולים שמזכירים את הים הכחול והחול הלבן. במקום לצופף הרבה כסאות הלכתי על אופציה של ספסל שחוסך מקום והכי קל להחביא מתחת לשולחן ולהוציא בשעת צורך. רהיטי העץ בשילוב מנורת הקש והכסאות הלבנים בסגנון כפרי מעניקים תחושה ביתית, זורמת וקלילה.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12

גינה - אווירה קיצית חמימה ומזמינה

כשאני חושבת על קיץ, אני מפנטזת על לשבת במרפסת או בגינה עם כוס יין צוננת בערב של תחילת הקיץ כשעוד טיפה קריר. לצערי כרגע אני אמשיך לחלום ;), כי אין לי חלל כזה. בינתיים. אבל ככה אני מדמיינת אותו: שרשראות תאורה מנצנצות, פינת ישיבה שכיף לארח בה והרבה צמחים. הוספתי שמשיה להקלה מהשמש וגם וילונות רשת שנותנים תחושה של פרטיות בלי לוותר על אור יום.

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16

עדיין לא פורסמו המוצרים שיהיו בהנחה בסייל הקרוב ולכן לא ניתן לדעת כרגע אם המוצרים בלוחות ההשראה יהיו בהנחה או לא. אם זה מעניין אתכם שאצור דוגמאות נוספות להשראה רק מהמוצרים שישתתפו סייל, כתבו לי בתגובות ואשמח להכין אותם!

ובלי קשר, ספרו לי בתגובות - לאיזה מההשראות הכי התחברתם?

מקווה שאהבתם הפוסט של השבוע. מוזמנים לבקר אותי באינסטגרם או בפייסבוק TADAH blog

לעוד המון השראה לעיצוב וסטיילינג אתם מוזמנים להכנס לפינטרסט שלי עם המון רעיונות לעיצוב הבית

נתראה בפוסט הבא!

xoxo

ענבל.

נעים להכיר

bottom of page